Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

Saturday, March 5, 2011

black, white and pink

at first, i was inspired by pink..... PINK? why? kenapa aku pilih pink untuk my engagement day? padahal aku memang dari dulu lg tak suke kaler pink ni..... ini kaler untuk org yg ayu2 gitu.... padahal aku ni ganaz cket.... hahaha. tak kenapa tah boleh TERpilih kaler pink ni..... kain untuk wt baju pun dah siap beli..... OMG.... tak boleh choose kaler lain ke?

aku ter pikir.... hm, nk combine kan dgn kaler ape ek? pink-purple? pink-cream? pink-white? then, jeng... jeng.... jeng.... balik kg je, my sis kata no, no, no. dia nak black and white (cam lagu MJ tu). dem.... what should i do? imej kaler ni terbayang kt mata aku......

er.... padan ke ni? ha? bg komen cket kengkawan..... terpaksa pulak aku google pic nak tgk padan ke? nasib baik jumpe pic bunga ni.... aduh, cantik sgt.... sweeeetttt sgt gitu..... hahaha, ayu jer (wah-lau-pun kureeenggg sesuai dgn imej aku, tp ade aku kesah? asal kan masa tu aku nampak berseri2 dan gorjes udah le) hahahaha

so, aku pun decide, orait.... misi boleh diteruskan....
- baju (pink), kain batik (pink, hitam, coklat), tudung (hitam @ putih), veil kalu nk pakai (soft pink)
- hantaran (hitam putih)

- bilik (hitam putih? oh sesuai ke?), hiasan bg bunga2 segar (kaler pink, putih, hijau)

em, boleh la tu....... harap2 sesuai la..... tp my sis pun ada ckp nk suh bg buah tangan kt tetamu yg dtg..... aiseh.... aku tak tahu tau nk bg ape ek? mase korang2 dulu ada buat ke? ada idea nk bg apa? yg tak rumit dan harga berpatutan......

i sincerely hope my engagement day will be beautiful, marvellous and wow like this pic.... cantik kan.....


dan oh.... ada juga gambar kek yg cantik bangat....... memang marbeles hokey.... tak tipu..... serius, i fall in love with this color combination...... sweet tp still nampak ganaz.... hehehehe tu yg penting.....

dan oh ye.... lupa nk bg tau.... tentatif date nye untuk majlis tu adalah 10.4.2011. nak dekat dah, tp preparation tak wat apa pun..... i bz la... ada sesiapa boleh tolong???

1 comment:

kiki said...

cantik....