Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

Thursday, August 18, 2011

argh.... benci...

semala masa pergi bazar ramadhan, ada pulak si minah ni langgar bumper belakang keta aku...
tu tak pe lagi pasal scratch je (tetap menangis T.T aku tengok) tp tak kemek.

yg nak jadi hot nye, dia nak blah mcm tu je.... geram punya pasal aku pun kejar le. pastu dia berhenti kat kedai... aku cam pasal dia pakai tudung kuning (dan tak pakai helmet) dan bawak mak dia. aku pun parking la kereta dan terjah....

aku: adik.... dah langgar keta saya kenapa blah mcm tu je. tak mintak maaf ke apa ke?

dia: saya nampak dah akak berhenti kat tepi tu tadi, tapi saya nak cepat, dah kul 6 ni, nanti kedai tutup.

aku: adik ingat saya tak tau ke kedai ni sampai mlm pun bukak lagi. at least berhenti la mintak maaf dulu.

dia: abis tu, la ni akak nak apa? nak duit ke? (dgn nada ek)

aku: duit tu tak penting. yg penting tu budi bahasa, tata susila.....

masa ni darah aku memang dah menyirap sampai kat kepala. kurang ajar betul. mcm la banyak duit sgt. padahal aku tau keluarga dia tu mcm mana (pasal mak dia tu salah seorg pekerja am kat tempat aku)

aku jarang sembang dgn mak dia, tp cam la muka (pasal aku ada la sekali-2 tumpangkan bila jumpa dia jalan kaki nak p keja....) and tau la cerita pasal keluarga dia, coz one of my ex-staff punya isteri selalu sedekah kuih2 & nasi lemak sarapan pagi kat mak dia, tp mak dia tak makan, sanggup simpan nak bawa balik bagi kat anak mkn.

si anak pulak..... ya rabbi... mcm ni perangai.... aku blah terus. kalau aku tak kenal mak dia, memang kena lempang minah tu.

.
.
.
.

tp aku ni pun tak perfect, aku masih marah lagi....

sbb apa aku kata mcm ni?

pasal aku TAK tumpangkan pun makcik tu pagi tadi wpun nampak dia..... jahat kan aku ni.... dem.... dem.... dem....
suke berdendam,
................ but i can't help it..............

aku marah pasal dia pun wat tak tau.
tak tegur anak dia & atleast say sorry to me.

susah sangat ke nak cakap, M.A.A.F.
bukan kena bayar pun. like i said, money is not everything............................ kesal........

2 comments:

Super Ummi said...

pastu, dia tak mintak maaf langsung ke..? biadab betul... aish, tetiba geram jugak ni.. !

Glory jane said...

ha... tu la... tak mintak maaf pun. tu yg buat hot tu.