Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

Saturday, February 12, 2011

Yu... hu.....

hahaha.... hari ni bery2 hepi....

korang tanye kenapa???

sebabnye bos aku bercuti 3 hari......

walaupun bas aku yg bercuti dan bukan nye aku, tp aku still happy coz lapang sikit kepala hotak aku ni.....
no, no, no, jgn salah sangka... bukan aku tak suka dia, aku cuma tak suka dgr org marah2 atau jerit2 (wpun bukan ditujukan pada aku) sbb semak telinga aku ni dengar.... i don't like.....

so aku ber'pati' la.... hahaha, no lah. aku just chill out jek. tp esok aku off day, jd memang takde maknenye la dia cuti.... hahahaa. aku aku nk cuti gak, nk p ronda2 carik baju & seluar keja.... so, esok pg tak ber'blog'ging la kot....

No comments: