Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

Saturday, February 12, 2011

Jantan Kaberet

Huh, ko memang jantan kaberet.... sory guys, aku bukan maksudkan kamu, kamu @ pun kamu.... dan bukan jua en. bee. tp ada la sorang mamat ni.....

haih, dah la x ensem, hitam, pendek (ops, tak boleh mengutuk paras rupa coz ciptaan tuhan), maaf..... aku mula sekali lg.....

haih, dah la gaji tak seberapa, kerja pun tak hebat mana...., ni ada hati gak nk menggatal a.k.a berperempuan simpanan.... tak kesian ke bini kt umah tu dok bela 3 org anak yg agak nakal....?
ko pulak wt onar kt luar (kt tempat keja pun). padahal bini kt umah tu pun tak kurang cantik nye.... (ko tgk, bini ko kerek2 dgn aku pun aku puji dia cantik, cuma kdg2 citarasa tu kolot cket).

watdehel aku menyebok2 hal org ni....?

aku bukan apa.... kesian bangat kt pompuan2 yg di suruh suami mahupun sukarela duk rumah jd surirumah sepenuh masa, PADAHAL sang suami main cinta kat luar. kesian kan.....? isteri jaga umah, jaga anak2 elok2, siapkan makan pakai suami, tup2 suami curang.....

kalu aku memang menangis tak berlagu la..... eh, ye ke? aku menangis la kot, tp takde la sampai mcm nk kiamat dah.... sah2 aku angkat kaki je.... prinsip aku:

kalu dah sekali buat tak mustahil sebelum ni pernah buat jugak ataupun akan dibuat lagi.....

tak percaya? huh, 'percayalah....' (dgn nada lagu Dato Ct, ngeh3x)

No comments: