Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

Saturday, July 30, 2011

Pemenang GA kite......

Hai semua........

hm GA pun tdh tamat. diharap hadiah akan sampai ke tangan pemenang dengan selamat (ye encik posmen...) kalau pada 2hb hadiah tak sampai lagi, pemenang2 sila kontek i ok......

anyway, pemenang2 nye ialah:
1) Restless bitch
2) Kasut pink
3) Renee meow

tapi tak lupa juga untuk peserta terawal kita (cik emie deraman).... hehehehe, encik bee telah bermurah hati (setelah dipujuk berkali2, hahahaha) untuk memberi sesuatu....... sempena hadiah perkahwinan dia..... harap emie suka.....

7 comments:

Cik Lijah said...

wah...jane ade buat GA, kite tak perasan.....that week sgt bz dgn preps e-day & keje.....kecewanya...!!
ngeh3...

takpe...buatla contest lg jane...then, nak try plak kali nih...hehe...

for winners, anda mmg deserve the superb prizes...(^^)

plain jane said...

takpe cik lijah.... next time ye... saya tau cik lijah super bz dgn e-day preps...
congrats anyway....

Renee Meow said...

congratz all..!! :D

zimie said...

congratsssss all :) alaaa tak menang...

Cik Emie said...

wahhh congratz to all winners :) n tqvm dear sbb bg wedding present..1st wedding present hihik :) tq muahmuah :)

♥ Kasut Pink ♥ said...

Tak sangka dpt no 2.. hadiah dah selamat sampai pon.. Tanks jugak pada cik emi ebb tag aritu...

plain jane said...

orait... rasanye semua hadiah dah sampai kan? kecuali cik emie je belum. maybe sampai lewat cket.... :)