Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

Friday, April 23, 2010

intro

For the 1st page, aku cuma nk cerita sikit pasal diri aku ni.....

Aku ni AKU..... walaupun kdg2 aku suka hipokrit. asal dr selatan tp lebih suka duk jauh di utara.

hobi memasak, jln2, membaca novel dan yg paling sukeeeee S.H.O.P.P.I.N.G.



Well, walaupun aku ni x gheti sgt msk (tp sebenarnye kepakaran aku ni tahap minima je ye...), tp aku ni rajin gak ler ke dapur umah aku yg hampir nk terbakar tu (dekat 3 kali dah).... testing2 resepi yg dapat kt internet & majalah (halo.... cuma nk ingt kan, selalunye resepi kt sana peratusan berjaya aku cume 20% je). kalu aku rajin2 nanti aku post resepi dgn gmbr sekali le... kalu rajin le...



hobi ke 2 lak jln2... bnyk tmpt2 syok kt sini cuma aku jer x explore lg.... sbb aku ni x der geng nk terjah.... bila ajak en.bee lak dia x suka p tmpt yg dia x biasa jln... lg2 di bawak nye aku dating tmpt sama je... aku pun bwk ler dia dating kt shpng complex lak.... kikiki... jgn marah syg....



minat baca novel ni memang dh lama, sejak sekolah lg.... dulu aku suka sbb boleh berangan romantik2 (biasanye genre aku romance ler), tp sejak ada en.bee kureng cket... banyak pasal thrill.... sbb en.bee kan dh ada. (^_^)V



paling aku suka, S.H.O.P.P.I.N.G. dan benda ni lak paling en.bee anti. takut sgt aku kopak kn duit dia, padahal duit aku yg selalu kopak.... en.bee x bg aku p shpng, aku wt online shpng lg rabak poket..... hohoho

No comments: